Selasa, 7 Mei 2013

Jiran Baharu

          Hai hari ini saya nak mengisahkan tentang JIRAN BAHARU.Saya mempunyai JIRAN BAHARU di sebelah rumah.JIRAN BAHARU saya ni menyewa kat sebelah.Jiran ni bukan sebarang orang tau.Dia pindah ke sini bercita-cita ingin menjadi seorang Pensyarah di UITM atau UTP.Dia bernama MR.Zed.Dia adalh orang ARAB yang bercakap Bahasa Inggeris

         Dia juga ada memberitahu salah silah keluarganya.Dia telah bercerai dangan isterinya.Anak nya pula meninggal dunia kerana kemalangan jalan raya.Yang lain dia tak cerita kepada saya..........Jiran ni juga agak membosankan.Kerana kadang-kadang tak faham pon aper yang dia cakap tu.Maklumlah orang yang bercakap Bahasa Inggeris

        Kadang-kadang seronok juga ada jiran macam Mr.zed.Dia seprang yang suka bermain Badminton tetapi dia x pandai sangat main Badminton......Walaubagaimanapun saya berbangga mempunyai Jiran seperti MR.Zed

Tiada ulasan:

Catat Ulasan