Jumaat, 10 Mei 2013

Kesian Fauzan

          Fauzan memang seorang yang degil nakal dan teruk perangainyer.Mungkin ramai orang yang benci dengan Fauzan tapi kenapa nak benci sampai buat perkara yang tak elok yang tuhan marah.Lepas rehat adalah satu kejadian yang berlaku seperti Tajuk di atas.

          Tadi semasa waktu rehat semuanya tenag tak ader satu perkara pun yang berlaku masa rehat.Tapi ada perkara yang akan berlaku selepas rehat.Semua nya bermula sebab perangai Fauzan yan tak asyik nak mengacau.Tadi semasa waktu rehat Syamil dan Adlan telah bersekutu nak buat apa pun tak tahu tapi apa yang saya nampak...........................

          Saya nampak Syamil dan Adlan mengambil sebotol air dan tuangkan ke atas kerusi Fauzan.Perkara ini berlaku tepat pada waktu Rehat.Saya pun tak tahu kenapa mereka nak buat perkara tu.Disebabkan saya bersimpati dengan dia saya pun menukar kerusi Fauzan dengan kerusi lain

          Tiba-tiba ada perkara pelik yang berlaku tumpah lagi kat kerusi Fauzan.Macam mana boleh tumpah pun tak tahu ini lah yang memelikkan saya.Lepas tu Syamil duduk di sebelah saya dan saya pun cakap "Naper kmu buat mcm tu kesian Fauzan".Syamil hanya buat tak tahu.Sabar jer Syamil selalu buat hati orang sakit


          Lepas tu cikgu MT pun masuk kelas.Dalam beberapa saat Fauzan dituduh oleh Cikgu MT kerana mejanya basah.Inipun semua disebabkan kejadian yang berlaku.Harap-harap kejadian ini tak akan berlaku sampai bila-bila

Tiada ulasan:

Catat Ulasan