Jumaat, 31 Mei 2013

Setulus Cinta Siber (Bab 3)-karya amirul

      Selepas telah menunggu beberapa minit Suzlina pun mula tidak sabar lalu terus pergi ke katil dan baring sambil menunggu mesej.Apabila lama sangat mesej itu dihantar Suzlina terasa mengantuk tetapi dia tetap ingin tahan mengantuk supaya dapat melihat mesej itu.

      Setelah lama tunggu Suzlina pun tertidur manakala komputernya dibiarkan terbuka.Selepas itu ibunya masuk dan ternampak komputer nya.Ibunya pun menutup tapi sebelum menutup ibunya secara tidak sengaja melihat mesej Suzlina antara Zubir.

      Keesokan harinya,Suzlina bersiap-siap untuk pergi ke sekolah.Semasa mengemas buku ia ternampak muka ibunya kelihatan sangat lain.Suzlina tidak menghairankan lalu memakai kasut dan menolak basikal hingga ke jalan.

      Suzlina pun pulang ke rumah.Suzlina pun duduk di atas tangga dan membuka kasutnya.Suzlina terus meletakkan begnya lalu membuka komputer tapi malangnya komputernya tiada di dalam biliknya.Suzlina terus pergi bertanya kepada ibunya.Ibunya pula masih bermuka seperti harimau.Suzlina mula.........

Coming....soon

Tiada ulasan:

Catat Ulasan