Jumaat, 5 Julai 2013

Happy Birthday To You (Mom)

Semalam saya dan sekeluarga menyambut hari jadi ibu saya.Sepatutnya disambut hari ini.Saya berterima kasih sangat kepada Mak Saudara saya iaitu Suzlina atau dipanggil Acu.Dia telah membuat hari jadi pada hari semalam.Saya yakin mak saya sangat suka

 Hah ini kek hari jadi mak saya yang acu saya beli cantik tak kek tu hahaha teringin nak ambil semua kek
Tengok kek coklat ni memang sedap btul lah spe nk beli lah kat kedai yer rugi x rasa memang sedapp
Sekarang acara memotong kek nyum nyum x sabar nak makan kek yang dipotong oleh ibuku ini
Kk yang telah dipotong sikit nahlah kasi tengok kek sedap ni cer tengok atas kek tu tulis apa
I Love My Mom I Love My MomI Love My Mom I Love My MomI Love My Mom



2 ulasan:

  1. Selamat hari lahir untuk ibu amirul. Semoga beliau sentiasa kuat & diberi kesihatan yg baik untuk terus menabur bakti terhadap amirul sekeluarga.

    Salam Ramadhan jugak :D

    BalasPadam
    Balasan
    1. yer terima kasih tiey dan salam ramadhan juga

      Padam