Isnin, 1 Julai 2013

Kasih Ibu (Anak Kesayangan Mak)


Aku tahu aku mempunyai ibu yang baik yang selalu mengjagakan aku.Bila aku sepi,bila aku bosan,bila aku muram,dialah pengubatan hati.Tapi kenapa aku tidak boleh mendengar kata si ibuku.Aku tahu banyak berdosa.Kini aku ingi mengjadi ANAK KESAYANGAN MAK .Aku berjanji akan membagi ibu satu hadiah yang gembira kepada ibu iaitu adalah kegembiraan.Aku selalu menangis kesunyian,melihat ibuku selalu susah menjagakan aku.Bila ibuku marah,akan ku rasa ibu ku memilih.Tapi ibuku adalah seorang yang paling bermakna bagiku.Kerana telah membesarkan aku,kerana telah melahirkan aku dan aku dapat melihat dunia.Aku tahu disaat ibuku masih kecil dia lagi susah bebandingkan sekarang.Ibu kamu telah mengubati hati ini yang telah luka.Ibu ku tahu kau selalu memarahi aku tapi maknanya kau sangat sayangkan aku.Setelah aku lihat tangisan mu,aku akan merasa bimbang.Bila kulihat kamu sakit hati ini akan bimbang.Kau sentiasa disisiku untuk mendengar cerita dan luahan hati.Tiada ibu yang boleh menggantikan ibuku.Walaupun,banyak
 perkara pahit tapi ku rasa tenang dengan keluargaku.Aku mahu menjadi ANAK KESAYANGAN MAK

PERHATIAN

Inilah kisahku bersama ibuku yang aku sangat sayangi sekali.Dialah ratu sepanjang kelahiran ku


4 ulasan: